تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد، یعنی اینکه صفحه نمایش تلویزیون خاموش است یا تصویر خیلی کمرنگ ، با نور چراغ قابل مشاهده است ولی صدا در حال پخش شدن است. شاید این اتفاق برای شما هم رخ داده باشدکه هنگام تماشای تلویزیون، به یک باره تصویر قطع شده و فقط صدا را دریافت می کنید. این مشکل بسیار نارحت کننده است. نکته مهم : تلویزیون شما دچار خرابی بکلایت شده است یعنی به  زبان ساده لامپ های تصویر دچار مشکل شده است.

 این مشکل در اثر استفاده زیاد از تلویزیون رخ می دهد. عوامل زیادی می تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. برای کسب اصلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنم مقاله فوق را مطالعه نمایید. و درباره ی تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد بهترین تصمیم را گرفته و تلویزیون را به دست اهل فن و متخصص بسپارید. پیشنهاد ما مجموعه تخصصی خدمات دادگر برای رفع مشکل تلویزیون شما می باشد.

بک لایت (Back light) چیست؟

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز

بک لایت (Back light) نور پس زمینه برای روشن شدن صفحه تلویزیون می باشد. این نور به یک سری لامپ ها تامین می شود. برای تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد به بک لایت اورجینال نیاز دارد. اگر می خواهید خرابی بک لایت تلویزیون را تشخیص دهید. از تصویر شما به طور کامل سیاه شد، از یک چراغ قوه کمک بگیرید و به تلویزیون نزدیک شوید. نور چراغ قوه را به صورت مورب به تلویزیون بتابانید. اگر هاله ای در تصویر دیدید، بک لایت شما خراب شده است و باید تلویزیون تعمیر شود.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز

پیشنهاد مقاله: هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی چقدر است؟





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: